Dirnule su vas, nasmijale i uvalile proizvod: 20 reklama koje su 2014. zapalile internet

Screenshot: YouTube

BLIŽI se kraj godine i došlo je vrijeme za sastavljanje raznoraznih popisa sadržaja koji je 2014. dominirao društvenim mrežama, ali i news portalima.

Teško je da vam je bilo koja od ovih reklama promakla jer bilo ih je gotovo nemoguće zaobići, ali podvući ćemo crtu i podsjetiti se tko nam je najuspješnije zatrpavao news feed.

Na prvom se mjestu nalazi Shakirin spot za "La La La" koji je postao službena himna svjetskog nogometnog prvenstva u Brazilu, ali u isto vrijeme radi se o videu koji je sponzorirala kompanija Activia. "La La La" je ujedno i reklama s najviše dijeljenja u povijesti, a nadmašila VW-ovu reklamu "The Force" (5,3 milijuna shareova") koja je emitirana tijekom Super Bowla 2011., pokazuju istraživanja Unruly Medie.

1. Shakira - La La La (Brazil 2014)

5,819,822 dijeljenja.

2. Devil Baby Attack

2,153,235 dijeljenja.

3. Nike: The Last Game

2.151.148

4. Budwiser - Puppy Love

1.976.253

5. Wolrd's Toughest Job

1.894.721

6. First Kiss

1.548.628

7. Always - Like A Girl

1.482.633

8. Nike - Winner Stays

1.431.422

9. Unsung Hero

1.289.592

10. The Power of Love

1.101.023

11. Castrol Footkhana

1.049.656

12. Most Shocking Second a Day

973.164

13. Disney "Frozen"

896.324

14. FCKH8 - Potty Mouthed Princess Drops F-Bombs for Feminism

813.436

15. Volkswagen - Eyes on the Road

805.766

16. CoorDown - Dear Future Mom

804.082

17. John Lewis- #MontyThePenguin

770.187

18. BBC Music - God Only Knows

725.867

19. Procter & Gamble - Thank You, Mom

688.364

20. KLM - Lost and Found Service

670.401

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.