Za razliku od prethodnika Final Fantasy XVI neće biti open world igra

Screenshot: Youtube

KADA je Final Fantasy XVI prvi put najavljen, mnogi su obožavatelji odmah pretpostavili da će slijediti stope svog prethodnika i biti open world RPG. Međutim, prema producentu Naokiju Yoshidi, to neće biti slučaj.

Umjesto toga, kaže Yoshida, Final Fantasy XVI će se usredotočiti na dizajn nekoliko područja koja će biti međusobno odvojena, prenosi IGN.

"U našem opsežnom istraživanju, otkrili smo da mnogi od mlađe generacije igrača nikada nisu igrali Final Fantasy ili da ih ne zanima serija. Kako bismo stvorili igru ​​koja bi mogla oduševiti i odjeknuti ne samo među našim fanovima već i među tom novom generacijom, i sami smo igrali PUNO igara tako da ćete u Final Fantasyju XVI pronaći jasni utjecaj nedavnih velikih RPG naslova", kaže Yoshida.

Odluka Square Enixa da izbjegne tradicionalni otvoreni svijet iznenađujuća je u svjetlu trenutnih trendova, ali obožavatelji će se također prisjetiti da je otvoreni svijet u Final Fantasyju XV kritiziran kao nedovoljno razvijen. 

Final Fantasy XVI je prvi put najavljen za PS5 još 2020. godine, ali unatoč tome što je "osnovni razvoj" već završen, brzo je nestao s radara. Konačno se ponovno pojavio ranije ovog mjeseca s novim trailerom, snimkama zaslona i objavom u kojoj je predstavljen razvojni tim.

Komentare možete pogledati na ovom linku.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.