Predstavljen je novi Gran Turismo i ne možemo dočekati da izađe

Foto: Press

NAJNOVIJA prezentacija sedmog nastavka popularne trkačke franšize Gran Turismo još je jednom dokazala da se radi o vrhunskim naslovima koji definitivno podižu letvicu. Čak i ako niste fan utrka, GT 7 djeluje toliko tehnički savršeno da ćete osjetiti poriv isprobati ga samo kako biste vidjeli je li ono što je prikazano u polusatnom videu emitiranom tijekom State of Playa uistinu toliko dobro. 

Međutim, bitno se pozabaviti gomilom poboljšanja koja su iskustvo simulacije vožnje podigla na višu razinu. To se u prvom redu odnosi na gotovo suludi sustav modifikacije preko 400 ponuđenih automobila koji znatno utječe na to hoćete li utrku završiti prvi ili posljednji. U isto vrijeme vidi se i želja autora da u podjednakoj mjeri privuku veterane simulacija vožnje i one kojima će ovo biti možda prvi susret s Gran Turismom. 

Tu su i 34 lokacije s preko 90 traka, podrška za utrke na istom ekranu i u vidu online igre, a što se PS5-ice tiče, možete očekivati klasične modove s naglaskom na frame rateu od 60 FPS-a ili onaj s naglaskom na ray tracingu koji će sve učiniti daleko ljepšim, ali s ograničenjem na 30 FPS-a. 

Osjećaj prave vožnje, simulacija sustava kočenja...

Ono što nismo doznali je kako će sve izgledati na PS4, ali bilo je za očekivati da će se naglasak prebaciti na peticu i poboljšanja koja se odnose isključivo na ono što petica nudi. Između ostalog, to se odnosi na kontroler DualSense čiji će haptički sustav reagirati drugačije, ovisno o tome po kojoj se površini krećete.

Ukratko, kontroler u vašim rukama pokušavat će što vjernije prenositi osjećaj koji biste imali kada biste u rukama imali pravi volan. Osim toga, adaptivni okidači koristit će se i tako da simuliraju sustav kočenja koji je karakterističan za svaki automobil.

Neke se stvari vraćaju, a neke će tek debitirati u ovom naslovu. Primjerice, vraća se World Map, ali tu je novi Cafe mod u sklopu kojeg se možete natjecati i obavljati misije specifične za svaki auto kako biste naučili što više o svakom modelu i to od ljudi koji su ih dizajnirali. Najjednostavnije rečeno, radi se o zanimljivom novom načinu igre koja ima i edukativnu svrhu pa bi to moglo biti podjednako zanimljivo i iskusnim igračima i onima koji se tek upoznaju s franšizom. 

Naglasak prebačen na glazbu

Osim toga, veći je naglasak prebačen i na glazbu pa su tu i novotarije kao što su Music Replays i Music Rally mod. Što se opcije Music Replays tiče, radi se o nešto dinamičnijem replayu koji je prilagođen glazbi dok je Music Rally u prvom redu "arkadniji" mod koji nudi malo opušteniju vožnju s naglaskom na glazbi. Stariji igrači se samo trebaju prisjetiti legendarnog Out Runa jer ovdje je riječ o povratku arkadnom klasiku. Dakle, krenete u utrku s ograničenim vremenom i na svakoj kontrolnoj točki dobivate dodatno vrijeme. 

Nismo doznali ni hoće li auti prilikom sudara imati realistična oštećenje jer to je ono što je mnogim fanovima smetalo. No moći ćete vizualno modificirati aute. 

Ono što je neupitno i ono što istog trena upada u oči je to da GT 7 izgleda fenomenalno, a na trenutke gotovo zaboravljate da ne gledate videosnimke vožnje, nego videoigru. To je posebno naglašeno u ray tracing modu koji, da iskoristimo definiciju, realizam podiže na još višu razinu zahvaljujući algoritmu koji gotovo savršeno imitira prostiranja svjetlosti kroz prostor. Razliku ćete svakako osjetiti, radilo se o samim vozilima ili vremenskim prilikama i naoko nebitnim, ali itekako impresivnim detaljima kao što su realistični prikaz neba na dijelu svijeta na kojem se traka nalazi. 

Sve što preostaje je pričekati 4. ožujka kada će se igra napokon pojaviti u prodaji. 


 

Komentare možete pogledati na ovom linku.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.