Steven Soderbergh, poznat po hitovima poput Seks, laži i videovrpce, Čarobni Mike i Oceanovih sedam, ima veliko iskustvo u filmskoj industriji. Iako njegova novija djela nisu privukla istu pažnju kao neka od ranijih, zanimljivo je vidjeti kako se njegov vizualni stil razvijao kroz filmove poput Bez naglih pokreta. Njegovi najveći obožavatelji iščekivali su njegov najnoviji projekt, psihološki triler Presence, koji je premijerno prikazan na Sundanceu početkom ove godine.
Osim toga, zanimljivo je da bi Soderberghov stil mogao biti odličan za neobično uzbudljiv ratni film na kojem je prvotno planirao raditi dok je pripremao film o Korejskom ratu. Redatelj Oceanovih sedam posebno je bio inspiriran jednim poznatim remek-djelom ovog žanra: filmom Idi i smotri Elema Klimova iz 1985. godine.
"To je zanimljiv sukob i želio sam ga oblikovati u stilu filma Idi i smotri Elema Klimova. To je jedan od najboljih filmova koje sam pogledao. Film prati mladog dječaka kroz događaje Drugog svjetskog rata i potpuno je zapanjujuć. Želio sam napraviti nešto u tom stilu", rekao je Soderbergh za Playlist.
Često smatran najvećim ratnim filmom ikada, Idi i smotri je uznemirujuće istraživanje ljudske sklonosti nasilju, usmjereno na uništenje i očaj ratnih zločina, prikazano kroz oči mladog dječaka koji zauvijek gubi svoju nevinost. Soderbergh se nadao da će unijeti istu uznemirujuću energiju u svoju viziju. Iako taj projekt nikada nije realiziran, Soderbergh je imao jasnu sliku onoga što je želio stvoriti.