BARBIE je postala pravi ljetni blockbuster. Film je u kinima zaradio preko 1.4 milijarde dolara te se spominje kako bi Ryan Gosling mogao dobiti nominaciju za Oscara u kategoriji za najbolju mušku sporednu ulogu.
Film je pušten u kina u istom trenutku kad i Oppenheimer Christophera Nolana. Fenomen Barbenheimer ujedinio je ljude i vratio zainteresiranost za kina kakva je bila prije pandemije koronavirusa. Na filmu je radila redateljica Greta Gerwig, a Margot Robbie utjelovila je Barbie.
Producent filma David Heyman u razgovoru za Deadline otkrio je tajnu uspjeha na kino blagajnama. Ono što je godinama u sjeni prerada, superherojskih filmova i raznih nastavaka, sada je konačno izašlo na vidjelo.
"Jedan od razloga zašto je film tako dobar je originalnost. Postoji velika strast za originalnošću. Greta Gerwig je umjetnica i ona pomiče granice mogućeg. Film je zabavan, tematski bogat i vrlo dirljiv. Bilo je izazovno, naravno, ali kad smo ga napravili, osjetili smo duh zabave koji je odjekivao produkcijom", rekao je Heyman.