Zabrana prodaje benzinaca i dizelaša: Tko će prvi popustiti, Njemačka ili EU?

Foto: Porsche

BEZ Njemačke se ne može, a toga su itekako svjesni u EU pa su spremni na ustupke.

Pitanje je samo je li i Njemačka spremna pristati na uvođenje zabrane koja će direktno pogoditi jednu od najvažnijih grana njenog gospodarstva, u kojoj je zaposleno 800.000 radnika. Njemačka je već osnovala alijansu. Kako doznaje Reuters, inicijativi protiv uvođenja zabrane prodaje novih benzinaca i dizelaša, uz Njemačku, pridružile su se Češka, Slovačka, Italija, Poljska, Rumunjska i Mađarska. 

Njihov stav je jasan, a najkraće rečeno, smatraju da je "klimatski neutralan put moguć i s motorima s unutrašnjim izgaranjem". I pritom su čvrsti u svojim stajalištima. Kako trenutno stvari stoje, maslinovu grančicu prva će ponuditi Europska unija. 

>> Poznato koliko će koštati sintetičko gorivo

Prvi prijedlog je izgleda već na stolu. Neimenovani izvori rekli su Bloombergu da je EU ponudila novu deklaraciju koja bi izmijenila pravila kako bi se omogućila prodaja određenih vozila koja koriste e-goriva nakon 2035. godine. Pritom bi proizvođači morali osmisliti način da ta vozila ne mogu koristiti fosilna goriva. 

Ništa još nije odlučeno, ali je sasvim sigurno da će se stvari razjasniti narednih dana. 

>> Hoće li EU moći uvesti zabranu prodaje benzinaca i dizelaša?

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.