Xpeng dolazi u Njemačku konkurirati BMW-u i Porscheu. Je li to moguće?

Foto: Xpeng

NAPRAVILI SU zaista sve da budu viđeni. Na CES-u u Las Vegasu predstavili su leteći automobil eVTOL, koji bi sljedeće godine trebao u serijsku proizvodnju, a nedavno su najavili pokretanje podbrenda za mlade koji će nuditi jeftine električne automobile s umjetnom inteligencijom za manje od 20.000 eura. 

Nadalje, lansirali su svoje operacije u Danskoj, Norveškoj, Nizozemskoj i Švedskoj, ali sada je Xpeng ušao u brlog prepun vukova - njemačko tržište. Napravili su relativno skromnu dilersku mrežu od 12 trgovaca na 24 lokacije, koju žele povećati do 60 trgovaca i 120 prodajnih mjesta. Obećavaju dostavu rezervnih dijelova unutar 24 sata.

Dva modela u ponudi

Sreću će okušati s dva modela - sportskom limuzinom P7 i luksuznim SUV-om P9. Oba su dugačka gotovo pet metara i standardno dolaze s apsolutno vrhunskom opremom, gomilom sustava za pomoć u vožnji, osam godina jamstva na baterije i sedam na automobil.

Ogromni panoramski krovovi, električna sjedala s funkcijama masaže sprijeda i straga te briljantni 15-inčni zasloni uvijek su tu. Softver automatski ostaje ažuran "over-the-air", a samo se jedan paket opreme i kuka za prikolicu mogu naručiti kao dodatak.

Cijena ispod 50 tisuća eura

P7 starta od 49.600 eura sa stražnjim pogonom, 276 KS i autonomijom od 576 kilometara. Performansne izvedbe s pogonom na sve kotače i 473 KS (od 58.600 eura) trebale bi prijeći 505 kilometara sa sadržajem baterije od 86.2 kWh. 400-voltna arhitektura puni s najviše 175 kW, a razina baterije trebala bi se napuniti od 20 do 80 posto u 25 minuta.

Slično vrijedi i za P9, čija je početna cijena 57.600 eura. Budući da su mu Kinezi dali platformu od 800 volti, može se puniti do 300 kW i napuniti bateriju od 20 do 80 posto u 15 minuta. Nova perjanica također je dostupna s pogonom na stražnje i sve kotače te s baterijama od 78.2 i 98 kWh. Na registraciji vozila stoji 312 ili 512 KS (pogon na sve kotače), raspon prema WLTP-u je 460 ili 570 KS.

Xpeng ne navodi konkretne prodajne ciljeve iako se priča o cilju od 3% udjela među električnim automobilima. Barem ovdje Kinezi prakticiraju skromnost. Još uvijek.

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.