NJEMAČKI div je predstavio model koji bi trebao postati najprodavaniji model u ponudi i najznačajnija poluga u preuzimanju vodeće pozicije u svjetskoj autoindustriji koju Volkswagen planira preuzeti do 2018. U osnovi Up je zamjena za Lupo, a na tržištu bi se trebao pojaviti krajem ove, odnosno početkom iduće godine, nedugo nakon frankfurtske premijere.
Produkcijski se Up!, kao što možete vidjeti na priloženim slikama, neće previše razlikovati od konceptnog modela. Kutijasti dizajn će ovog mališana učiniti vrlo praktičnim, prvenstveno zbog velike iskoristivosti putničke kabine.
Dimenzijama 3.540/1.640/1.480 mm Up! je 430 mm kraći, 40 mm uži i 20 mm viši od trovratne izvedbe Pola. O iskoristivosti interijera dijelom govori i međuosovinski razmak od 2.420 mm te kratki prevjesi koji zajednički omogućuju ugodno smještanje do četiri putnika. Nadalje, Up! nudi 251 l prtljanog prostora u osnovi, odnosno 951 l u slučaju preklapanja stražnje klupe.
Najveću razliku u odnosu na studiju čini promjena po pitanju pogonskog sklopa. Konceptni je model imao straga smješteni motor i pogon na stražnje kotače, dok su se Nijemci za produkcijski model odlučili za konvencionalnije rješenje sa sprijeda poprečno smještenim motorom i pogonom na prednje kotače. Inače, Up! se temelji na MQB platformi.
Up! će biti dostupan s novim 1,0-litrenim 3-cilindričnim benzinskim motorom dostupnim u izvedbama sa 60 i 80 KS. Standardno će s njima biti uparen 5-stupanjski ručni, a opcijski i automatizirani mjenjač. Potrošnja će se kretati oko 4 l/100 km, dok će emisija CO2 biti manja od 100 g/km.
Za sada nema planova za lansiranje dizelskih inačica, a na tržištu će se pojaviti vezija pokretana plinom isto kao i plug-in električni model koji se očekuje tijekom 2013.
Prerano je govoriti o cijeni, no očekuje se kako će Up! stajati oko 10.000 eura, dakle bit će nešto jeftiniji prije spomenutog Pola.