VOLVO se jasno opredijelio za elektrifikaciju i lansirao niz električnih modela, ali nijedan iz programa klasičnih limuzina ili karavana.
Uskoro bi se to trebalo promijeniti. Kako doznaje Teknikens Värld, prvi prototipovi novog S90 već su proizvedeni u Kini. Dogodilo se to ranije ovog mjeseca, a vjerojatno se već sada nalaze na testnim vožnjama. Projekt V551 je u finalnoj fazi, a konačni epilog će po svemu sudeći biti model ES90. Naravno, pod uvjetom da se na takvu oznaku ne budu žalili iz Lexusa.
U Volvu su objavili i fotografiju kojom su potvrdili kako je proizveden prvi prototip označen natpisom Volvo Cars V551 First VP Car Celebration, gdje VP stoji za "verification car". Iz Volva otkrivaju kako nasljednik S90 koristi SPA2 platformu kao i Polestar 3 i Volvo EX90.
Globalni model velikih apetita
I ne samo to, ovo je "prvi novi globalni model čiji je razvoj proveden pod vodstvom inženjerskog tima u Šangaju". Početak serijske proizvodnje novog modela očekuje se u svibnju iduće godine. Model će poput EX90 imati bateriju kapaciteta čak 111 kWh, a očekuje se konfiguracija s dva elektromotora s 408 KS i 770 Nm. Performance izvedba raspolagat će s 517 KS i 910 Nm.
Ono što je posebno zanimljivo je da je Volvo odlučio ići u smjeru redukcije dužine uz povećanje visine i širine. Međuosovinski razmak je ipak povećan oko 4 cm, ali ukupna dužina automobila ostaje manja od pet metara. Radi se o 4990 mm dužine, 1945 mm širine i 1547 mm visine, što potvrđuje da je to i dalje fini komad auta.