NASTAVLJA se praksa viđena na aktualnim modelima.
Volkswagen je lansiranjem modela ID.3 i ID.4 pokrio najtraženije segmente električnim modelima, ali tu neće stati. Kako govore zadnje informacije, Volkswagen će nastaviti širiti gamu većim brojevima, a time i skupljim modelima, a tek potom će stići mali ID.1.
Upravo se ID.1 iščekuje s velikim interesom. Maleni gradski model s električnim pogonom će navodno imati baterije od 36 kWh i doseg od tristotinjak kilometara, a cijena mu za baznu izvedbu neće prelaziti 20.000 eura. Na tržište neće prije 2023. godine.
Zvuči obećavajuće, ali tu dobre vijesti ne staju. Pravo na električnog mališana dobit će i Škoda, potvrdio je to prvi čovjek Škode Thomas Schäfer za britanski Auto Express. Bit će to tehnološki blizanac Volkswagenovog mališana na smanjenom MEB-entry platformi.
"Pokušat ćemo pratiti taj recept. Kad je platforma već tu, možemo napraviti nešto pametno povrh svega – u svakom slučaju model bi dobio potpuno novi izgled", pojasnio je Schäfer.
I dok bi u Volkswagenovoj gami mogao biti zamjena za up! I Polo, isto bi se moglo dogoditi i Škodi. Tako bi Citigo i Fabia dobili jednog nasljednika. Jedina loša vijest da će Škoda sa svojim modelom morati pričekati, vjerojatno do 2025. godine.
Schäfer je na kraju otkrio kako je trenutno Škodin fokus drugdje: "Jedna od naših glavnih fokus je ići ispod Enyaqa, a onda možemo s grupom napraviti nešto u pogledu gradskog automobila". Priča se i o električnom Enyaqu i potpuno električnoj limuzini veličine Octavije.