Foto: Volvo
U VOLVU se nadaju kako će uspjeti i u Americi ozbiljno konkurirati njemačkim rivalima.
Sa netom predstavljenim S90 praćenim modelom XC90 Volvo očekuje kako bi u doglednoj budućnosti mogao preoteti značajni broj klijenata Nijemcima, posebno kada su u pitanju kupci BMW-ove serije 5 i tek predstavljene Mercedesove E klase.
Osim svježeg i osjetno primamljivijeg izgleda od prethodnika (S80) novi S90 ima i dva jaka duta. Prvi su svakako motori, posebno visoko učinkoviti četiricilindrični benzinac (2.0 T6/318 KS) koji performansama konkurira rastrošnijim agregatima kod njemačke trojke. Vrh ponude je odličan plug-in hibrid (T8/410 KS) koji se već pokazao na XC 90. Hakan Samuelsson, šef Volva, za Automotive News izjavio je kako će S90, kada u lipnju stigne na tržište, u startu osvojiti bar 50% novih kupaca za Volvo.
Drugi adut modela S90 je, kaže Samuelsson, sustav tzv. polu-autonomne vožnje, koji u novom izdanju uz radarsko navođenje po automobilu ispred sebe prati i horizontalnu prometnu signalizaciju. Zahvaljujući Pilot Asistu koji funkcionira do brzine od 130 km/h automobil sada može samostalno ubrzavati i kočiti, odnosno upravljati na otvorenoj cesti. Inače, isti će u SAD-u biti dio serijske opreme.
Podsjetimo, XC90 je privukao gotovo pola novih kupaca, a tijekom 2015. godine u SAD-u je ostvario prodaju od 12.777 primjeraka od ukupno prodanih 88.000. Marka je tijekom cijele godine bilježila rast prodaje koji se do studenog popeo na čak 90%. 2015. godina zaključena je rastom od 24.3%, a u tekućoj godini očekuje se daljnji rast.