V12 motori su redovito bili vezani za najplemenitije od svoje vrste, dok smo V8 motore vezali uz premium ponudu, bilo luksuznu ili supersportsku. Sad je sve skromnija.
Kad je Bentley u pitanju stvari su itekako jasne. Još 2020. godine su iz ponude nakon šest desetljeća proizvodnje ukinuli tzv. Great Eight motor. Nakon tog 6.75 V8 dragulja koji je u zadnjoj izvedbi imao 530 KS i 1100 Nm red je došao i na W12 motor, koji će također uskoro u mirovinu.
Bentley je sada objavio kako ista sudbina očekuje i 4.0 V8 motor, a koji se više bez električne potpore neće nuditi na modelima Continental GT, Continental GTC i Flying Spur. Oni su sada dobili Edition 8 izvedbu kojom se opraštaju od ovog motora. Prevedeno, spomenuti V8 ostaje u ponudi isključivo na Bentaygi.
Bentley kaže da je Edition 8 posebno stvoren za sjevernoameričko tržište, ali tri modela također gube svoje V8 predstavnike u Europi i ostalim tržištima, očito bez specijalne izvedbe. Posljednja edicija daje 550 KS i 770 Nm, uz prosječnu potrošnju od 12.1 do 12.7 l/100 km.
Podsjetimo, otkako je 2012. godine uveden ovaj motor u Bentleyevu ponudu na ceste je stiglo preko 53.000 primjeraka Continentala GT/GTC i Flying Spura.
Vrlo vjerojatno će V8 koncept opstati samo kao dio tzv. Ultra Performance Hybrida gdje je uparen s električnim pogonom te u formi plug-in hibrida nudi preko 750 KS uz iskoristivi električni doseg. Za sve ostake u ponudi će biti zadržan hibridni pogon s V6 motorom i elektromotorom.