Upravo potvrđeno. Najbrutalniji kineski auti stižu u Europu

Foto: BYD

Nakon više od dvije godine nagađanja, stigla je i službena potvrda: kineski automobilski div BYD dovodi svoju ultra-luksuznu marku Yangwang na europsko tržište. Riječ je o perjanici kineske tvrtke, pozicioniranoj na samom vrhu ponude, čak i iznad premium marke Denza. Yangwang je stvoren s jednim ciljem: ponuditi tehnološki napredne i iznimno snažne modele koji će se izravno suprotstaviti etabliranim igračima poput Bentleyja, Porschea i Ferrarija.

>> VIDEO Brutalna kineska limuzina. Auto doslovno otresa snijeg sam sa sebe

Automobili s nevjerojatnim sposobnostima

Brend je prvi put privukao pozornost svjetske javnosti 2023. godine predstavljanjem modela U8. Radi se o golemom luksuznom SUV-u koji s više od 1000 konjskih snaga nadmašuje čak i BMW M3, a njegove sposobnosti zvuče gotovo nevjerojatno: može se okrenuti na mjestu za 360 stupnjeva i čak plutati na vodi.

Ubrzo mu se pridružio i U9, električni superautomobil koji doseže brzinu od gotovo 390 km/h. Njegov potpuno hidraulički ovjes omogućuje mu da doslovno skače u mjestu ili se vozi na samo tri kotača.

Oba modela već su dvije godine dostupna na kineskom tržištu, po cijenama koje odgovaraju iznosima od oko 140.000, odnosno 235.000 eura. Iako su prošle godine demonstrirani na poznatom Goodwood Festival of Speed, BYD je sve do sada bio tajnovit oko planova za europsko tržište.

Službena potvrda i budući modeli

Sada je, međutim, potpredsjednica BYD-a Stella Li u razgovoru za Autocar potvrdila: "Naš je plan dovesti Yangwang u Europu". To će se dogoditi nakon lansiranja marke Denza, koja cilja na konkurenciju poput Audija, a čiji se dolazak očekuje početkom sljedeće godine.

Iako nije otkrila sve detalje, potvrdila je da su modeli U8 i U9 predviđeni za prodaju u Europi, te najavila da "dolazi još automobila". Među njima je i super-limuzina U7, konkurent Lotusu Emeya, koja s četiri motora razvija impresivnih 1250 KS i ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 2,9 sekundi.

Ovim potezom BYD će postati prvi kineski proizvođač koji ulazi na europsko tržište najprestižnijih luksuznih automobila. Ipak, ostaje nejasno hoće li tvrtka cijenama pokušati značajno potkopati modele poput Bentley Bentayge i Ferrarija 296. Troškovi prilagodbe automobila europskim standardima i njihov izvoz u Europu, gdje se električni automobili iz Kine suočavaju s carinom od 17%, zasigurno će značiti da će cijene biti osjetno više nego na domaćem tržištu.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.