ZA SADA se predstavlja isključivo kao električni koncept, ali je proizvodnja zajamčena, i to od kraja sljedeće godine.
A ovo bi mogao biti pravi hit. Audi je korištenjem MEB platforme dosta uštedio, a pritom je stvorio oku ugodan kompaktni crossover premium potpisa. Pritom su tehnikalije vrlo obećavajuće. 510 kg baterija ima 82 kWh kapaciteta i osigurava doseg od barem 450 km po WLTP-u, a zahvaljujući AWD pogonu hvata 100 km/h za 6,3 sekundi. Maksimalac je limitiran na 180 km/h.
Stražnji elektromotor je sinkroni s permanentnom uzbudom i maksimumom od 225 kW i 310 Nm. Sprijeda je pak ugrađen jeftiniji asinkroni motor sa 75 kW i 150 Nm.
Zahvaljujući baterijama smještenim u podnicu te inteligentnom sustavu raspodjele momenta, Q4 će se moći podičiti izuzetnom dinamikom. Iznutra pak obećavajući luksuz, digitalni kokpit i uzorna ponuda prostora. Sve u svemu, vrlo konkurentan proizvod koji će kao peti po redu električni Audi tržišno biti vjerojatno i najzanimljiviji.