IAKO ime sugerira da se radi o duhovnom nasljedniku legendarnog Fiće, to je tek dijelom točno.
Istina, ime je ostalo isto, ali 600 više nije gradska minijatura s troja vrata, već subkompaktni crossover. Međutim, ono što je ostalo je prepoznatljiv i nadasve simpatičan izgled, što se vidjelo već na lansiranju električne inačice.
Sada je, pak, na tržište stigla izvedba pokretana benzincem u formi blagog hibrida. Prevedeno to znači osjetno povoljniju cijenu. Konkretno, električna izvedba kreće od 36.490 eura, dok je hibridna inačica dostupna već od 23.990 eura.
Vratimo se mi 600-ici, koju je najlakše opisati kao novi Punto, i to u podignutoj crossover režiji, što je danas gotovo standard. Ipak, gabariti su nešto veći od klasičnih gradskih automobila, a proporcionalno raste i ponuda prostora u kabini. Primjerice, ovaj model može se pohvaliti zapreminom prtljažnika od 385 litara, što sugerira da ovo može biti i jedini izbor u manjim obiteljima. Konkretno, s 417 cm 600 je točno 10 cm duži od Punta i isto toliko kraći od 500X.
Stellantisova osnova znači i da je ispod poklopca ugrađen hibridni pogon, koji nema srodstva s torinskim proizvođačem. Hibridni pogon čini 1.2-litreni benzinac sa 100 KS, koji radi u modificiranom kružnom ciklusu (Miller) za još manju potrošnju goriva.
Tu su još baterija kapaciteta 1 kWh i eDCT mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa i integriranim elektromotorom od 21 kW i 55 Nm. Zbog niskog napona od 48V spada u red blagih hibrida, ali u praksi se ponaša kao samopunjivi hibrid, pa može voziti isključivo na struju, bilo u gradu do 30 km/h i 1 km dosega ili pri većim brzinama kad se održava dosegnuta brzina. Do 100 km/h stiže za 11 sekundi.
Hibridni pogon nudi se u dvije izvedbe sa 100 i 136 KS, a trenutno je na tržištu dostupna isključivo slabija opcija. Kupcima su na raspolaganju dva paketa opreme, Red (klima, dig. kokpit, LED...) i la Prima (navigacija, adaptivni tempomat, el. podizač prtljažnika, kamera...), i sedam vanjskih boja karoserije.
Kao što smo rekli, cijena je 23.990 eura za osnovnu Red verziju s uključenim 5-godišnjim jamstvom (ili 120.000 km), dok opremljenija la Prima opcija stoji 27.990 eura. Dodatnih 1000 eura bit će potrebno izdvojiti za snažniju izvedbu.