VEĆ se godinama govori o nasljedniku Toyote MR2, a sada stvari postaju vrlo konkretne.
Još krajem 2021. godine Toyota je predstavila koncept Sports EV i dala naslutiti da je u pripremi maleni električni coupe, koji bi pomoću Gazoo Racinga mogao biti duhovni nasljednik MR2. S velikim usisnicima i sportskom formom s minimalnim prevjesima neki su snivali labuđi pjev opake benzinske varijante.
Nije poznato jesu li to čuli u Toyoti, ali izgleda da ni oni nisu načisto s idejom nasljednika MR2. Naime, kako doznaje japanski magazin Best Car, razvoj malenog sportaša nikad nije stao. Da stvari budu bolje, automobil se razvija u suradnji sa Suzukijem i Daihatsuom. Potonji se već dokazao svojim minijaturama, a dovoljno je spomenuti odličnog Copena.
Japanski magazin izvještava kako tri japanska proizvođače rade na razvoju jeftinog coupea sa središnje postavljenim motorom. Automobilčić dug 4200 mm trebao bi impresionirati performansama, a pokretat će ga maleni 1.0 benzinac s bar 120 KS i 200 Nm. Naravno, hibridni koncept bi mogao ostati prisutan za dodatni plus u agilnosti pogona.
Dodamo li svemu masu od oko 1000 kg, lako je zamisliti koliko će takav coupe biti zabavan. Ako doživi proizvodnu izvedbu, imat će komponente ovjesa od Yarisa, dok će motor razviti Suzuki. Za dizajn će se pobrinuti Daihatsu inspiriran prije spomenutim Copenom.
Preračunamo li u eure, ispada da bi se ovaj model u Japanu trebao kretati od oko 15.500 eura. Zvuči fantastično čak i ako uzmemo u obzir da bi mu do Europe cijena mogla značajno narasti.