TOYOTINA proizvodnja ove godine možda nije dosegla neke nove visine, ali je jednostavno nitko više nije sposoban pratiti.
Iz igre su odavno ispali američki giganti, a sada je konačno morao kapitulirati i Volkswagen. Bilo je to vidljivo već prošle godine, kad je njemački div postavio profit kao prioritet i javno odustao od lova na titulu najvećeg svjetskog proizvođača.
Više od 10 milijuna vozila
Toyota pak, usprkos manjem kašnjenju u elektrifikaciji, nimalo ne posustaje. U prvih 11 mjeseci ove godine japanski je proizvođač zajedno s Lexusom proizveo 9.23 milijuna i prodao 9.36 milijuna vozila. Ove godine dogodio se oporavak tržišta i lanaca opskrbe, pa iz Toyote poručuju kako će bez većih problema probiti granicu od 10 milijuna vozila.
Nimalo čudno s obzirom na to da su upravo studeni zaključili s 926.573 proizvedena vozila, od čega je njih 314.917 bilo proizvedeno u Japanu. Posljedica je to snažnog porasta potražnje, posebno u Japanu, gdje je prodaja porasla za čak 27.1 posto. Također, prodaja električnih Toyota bilježi plus od 53.4 posto.
Opreznost kod elektrifikacije ništa ih ne košta
Vratimo li se u prošlost, Toyota je najbolji rezultat imala 2019. godine, kad je širom svijeta prodala 9.714.253 vozila. U pandemijskoj 2020. prodaja je pala ispod 9 milijuna, da bi se nakon toga krenula oporavljati i dosegla prošle godine 9.567.184 prodana primjerka.
Sve rečeno govori kako Toyota odlično balansira između proizvodnje i implementacije novih tehnologija. Stječe se dojam kako nešto oprezniji start u elektrifikaciji nije Toyotu skupo stajao. Naprotiv.