I DOK klasični i cjenovno koliko-toliko dostupni sportaši izumiru, u Toyoti su i dalje vjerni ideji užitka u vožnji.
A taj užitak u vožnji ne mora nužno biti napisan nizom nula i osiguran konjicom od koje staje dah. Najbolji primjer je model GR86, koji je sada dodatno unaprijeđen. Atraktivni coupe u novu modelsku godinu ulazi uz modifikacije podvozja i servo upravljača, a u Toyoti su poradili na sustavu nadzora isporuke okretnog momenta.
Na izboru je i automatski mjenjač, ali uvijek u kombinaciji 2.4-litrenog atmosferskog motora boxer konstrukcije, koji u maksimumu daje 236 KS i 250 Nm. Za one zahtjevnije, tu je i posebno izdanje Ridge Green Limited s dodatno unaprijeđenim ovjesom, Brembo kočnicama i posebnoj kombinaciji boja - zelenoj vanjštini i brončanim detaljima.
O cijeni ćemo na malo drukčiji način. Najjeftiniju opciju ne usudimo se ni izreći, ali ćemo zato reći kako limitirana serija s automatskim mjenjačem kao najskuplja opcija na domaćem tržištu stoji oko 23.100 eura.