VELIKI test električnih automobila potvrdio je tezu kako rijetko koji električni automobil može u praksi ponoviti deklarirani doseg. Ipak, neki su iznenadili.
Žiri Autobesta, jednog od izbora automobila godine, koji u obzir uzimaju i pristupačnost automobila kao bitan čimbenik, testirao je 15 električnih automobila u cjenovnom razredu do 32.000 eura. Baš kao i u slučaju automobila pogonjenih motorima na fosilna goriva, deklarirani doseg je kod mnogih automobila ostao u domeni nedostižnih snova.
Od 15 vozila samo je njih pet uspjelo postići više od 90 posto deklariranog dosega. A među njima se najboljim pokazao najjeftiniji model. Dacia Spring je s punom baterijom prešla 98.67% deklariranog dosega, odnosno 221.03 km, što je tek 3 kilometra manje od onog što piše u papirima. Slijedi je Kia Niro s prijeđenih 433.35 km ili 95.2% dosega. S druge strane, na dnu je Honda sa 78.46% i 178.14 prijeđenih kilometara te Citroen e-C4 s 74.59% deklariranog dosega, odnosno 262.54 prijeđena kilometra.
Pritom spomenimo kako su automobili testirani na testnom poligonu u Barceloni u jednakim uvjetima.
Dobra je vijest da su svi auti nakon što je indikator napunjenosti baterije javio da je ispražnjena mogli još voziti i to ovisno o modelu od 14 do čak 37.8 km.