Opće je poznato kako je nelagoda oko punjenja jedan od razloga koji sputavaju veću popularnost kod električnih automobila. Posebno je tome tako kod avanturistički nastrojenih električnih vozila namijenjenih offroadu i odlasku u predjele gdje punjači nisu dostupni.
Upravo se s takvim izazovom suočio vlasnik Tesle u Kini koji je odlučio svojim automobilom krenuti prema Mount Everestu. Kako je ovo električno pogonjeni automobil, nije bilo dovoljno u prtljažnik ubaciti dodatni kanistar s benzinom.
Umjesto toga, vlasnik je dodao konzolu na stražnji kraj i tu postavio klasičan benzinski agregat. Snage je 8 kW, a osigurava snagu punjenja do 3 kW. Prevedeno, to znači oko 19 km dosega za svaki sat na ovom "mobilnom punjaču".
Kako kaže vlasnik, za potpuno punjenje baterije potrebno je 9 sati i 30 minuta, ali on agregat koristi isključivo u nuždi. Njegov cilj je bio popeti se do okruga Lhatse na 5300 metara nadmorske visine, a na tom putovanju potreban mu je range extender.
Vlasnik je podijelio i koliko ga je ovakva nadogradnja koštala. Agregat je platio oko 350 eura, dok za 100 km dosega potroši benzina u vrijednosti oko 12 eura, što je osjetno skuplje od punjenja na punjaču, prenosi Car News China. Ipak, kad se radi o putovanju u Tibet, potrebni su i određeni kompromisi.