ALFIN klasik je hrabro kročio u novi milenij i, što je bitno, pritom u lovu na nove tehnologije nije izgubio ništa od svoje bezvremenske sportske elegancije. Naprotiv.
Osnova je Alfa Romeo Giulia GT Junior, ljepotica šezdesetih i sedamdesetih koju je stvorio Giorgetto Giugiaro. Ovdje je rastavljena do zadnjeg vijka. Potom je presložena uz korištenje tek 10% starih komponenti. Osnova je sada aluminijska, a oplošje od karbona. Ubačene su i nove tehnologije poput LED svjetala, dok će kupac moći birati između nekoliko varijanti ovjesa, od sportske klasike s potpisom Bilsteina do podesivog zračnog ovjesa.
A tu personalizacija ne staje jer se interijer izrađuje po željama i stasu vlasnika. Naime, prije konačnog postavljanja sjedala i armature tvrtka će skenirati tijelo vlasnika i prilagoditi mu pozicije pojedinih elemenata. Infotainment je u duhu vremena pa je dizajn ispred funkcije, što u prijevodu znači dijagonalu od tek 3,5 inča.
Novo ime je Alfa Romeo Gtelectric, a predstavlja ga tvrtka Totem Automobili. Filozofija je jasna, ovo je još jedan klasik kojem je ubačeno novo srce, naravno električno. A to znači da je možda izgubio malo na čari u zvukovnom doživljaju, ali je sada na cesti daleko konkretniji.
Pogon daje 526 KS i 940 Nm, što u kombinaciji 350 kg teških baterija kapaciteta 50,4 kWh znači sprint do 100 km/h za 3,4 sekundi. Vozi li ga se lagano prijeći će 350 km s jednim punjenjem baterija.
Automobil je trebao imati premijeru ove godine u Goodwoodu, ali otkazivanjem Festivala brzine realno je očekivati kako će se dogoditi najranije krajem ljeta ili čak i kasnije.