AKO ste mislili da će M5 ili novi M3 preuzeti titulu najprodavanijeg M modela, prevarili ste se.
BMW-u se odluka da krene u monovolumenske modele obila o glavu, ali je zato gama crossover ili, kako mu Bavarci tepaju, SAV (Sport Activity Vehicle), tržišni hit. I dok zadovoljno trljaju ruke uspjehom svojih modela, pokušavaju proširiti i paletu M odjela. Naravno, AMG je nemoguće sustići kao svjetskog predvodnika performance ponude, ali apetit kupaca će biti zadovoljen.
A to vjerojatno znači širenje crossoverske ponude i u tom segmentu. X3 M i X4 M su se već udomaćili, a trenutno su najpraktičniji od ponude sa slovom M u imenu. U BMW-u kažu kako su ih stvorili s a idejom da osjećajem u vožnji budu što bliži modelu M3, a toliko su ponosni na rezultat da im prognoziraju blistavu budućnost.
"Očekujemo da će X3 M biti najprodavaniji M automobil“, rekao je Adam Davis, glasnogovornik marke za Australiju u intervjuu za carsales.com.au. "X3 M40i je trenutno najprodavaniji M Performance model u Australiji i logično je da će X3 M ići tim putem", nastavio je optimistično Davis. Ok, u Australiji SUV-ovi drže 60% prodaje BMW-a, a kako je X4 M skuplji, ova teza i ima nekog temelja. Trenutno dostupni podaci kažu kako je u Australiji najprodavaniji M model M2 Competition, a slijede ga M3 i M5.
Međutim, na sve rečeno reagirao je i sam Markus Flasch, prvi čovjek BMW-a i rekao je kako će globalna prodaja biti na tragu australskih rezultata te da će "X3 M u konkurenciji modela visokih performansi vjerojatno biti najprodavaniji".
I koliko god se čudili takvoj prodaji, BMW-u se ne može ništa spočitavati. Reagirali su promptno i bili brzi ponudivši upravo ono što tržište želi. Podsjetimo, modele pokreće 3.0 redni šestcilindarski Twin Power benzinac s 480 KS i 600 Nm koji se suprotstavlja skupljim rivalima iz AMG-a koji još uvijek nude moćnije V8 motore. No, razlika u performansama je minimalna, a u cijeni je nešto veća.