Svi se sprdaju s novom Teslom, ali iznenadit će vas broj rezervacija

Foto: Tesla Motors

IAKO mnogi dizajn najnovije Tesle smještaju iza kulisa SF filmova 1980-ih, a dizajnera „optužuju“ za zlouporabu nedopuštenih sredstava, Cybertruck kod brojnih poklonika Tesle prolazi odlično.

Tek je prošlo nekoliko dana od starta, a Cybertruck je već razuvjerio Tesline oponente. Bez obzira je li se precijenila njihova gotovo sektaška privrženost marki, ili se radi o doista dobrom proizvodu, činjenice govore da je Musk opet uspio prodati svoj proizvod.

Nedavno se oglasio tvitom i otkrio kako je Tesla u nešto manje od dva dana zaprimila 146.000 narudžbi za Cybertruck. Da, model koji cesta neće vidjeti još najmanje godinu dana.

I dok se giganti poput Volkswagena hvale desecima tisuća zainteresiranih, Musk otkriva kako se čak 41% njih odlučilo za najskuplju izvedbu, onu s tri motora i cijenom od 69.900 dolara. Neznatno više, njih 42% je izabralo izvedbu s dva motora po startnoj cijeni od 49.900 dolara, a tek njih 17% se odlučilo za bazni model od 39.900 dolara.

A kad se sve to zbroji, dolazimo do podatka kako je Tesla u prva 24 sata zaprimila narudžbe u vrijednosti većoj od 8,2 milijardi dolara. Naravno, valja imati na umu da je cijena rezervacije ovaj puta bila osjetno niža, tek 100 dolara.

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.