GLOBALNA nestašica poluvodiča već je do sada prouzročila ogromnu štetu autoindustriji, a kraj krize se još ne vidi.
Jedna od posljedica smanjene proizvodnje je produženje listi čekanja, pa se tako danas na nove aute najčešće čeka tri i više mjeseca. U budućnosti bi moglo biti i gore, pa tako Daimlerov šef Ola Källenius za njemački Frankfurter Allgemeine Zeitung otkriva koliko je velik udarac nestašica napravila njemačkim proizvođačima.
"Potražnja je za automobilima u Mercedesu velika, a istovremeno postoje značajna ograničenja", izjavio je Källenius za Reuters i potvrdio: "Na neke modele se čeka duže nego što bi nam odgovaralo, a u nekim slučajevima i duže od godine dana."
Källenius je ranije na salonu u Münchenu otkrio kako očekuje da će se posljedice nestašice čipova osjećati kroz cijelu iduću godinu, pa i u 2023. godini. Mercedes je pak objavio da će u trećem kvartalu zabilježiti značajan pad prodaje, dok blagi oporavak očekuje u zadnjem kvartalu ove godine.