BMW M6: Nikad jači Bavarac

NOVI BVMW M6 će biti najsnažniji coupe u povijesti ovog bavarskog proizvođača. Dovoljno da se zamislimo.

Naime, pokretat će ga bi-turbo 4,4-litreni V8 snage 560 KS i najvećeg okretnog momenta od 680 Nm dostupnog između 1.500 i 5.750 o/min. Radi se o istom motoru koji se nalazi u M5 s obzirom kako su ova dva modela u tehničkom smislu ustvari blizanci.

U suradnji s posebno dorađenim ovjesom ovaj bi motor trebao pružiti vozačima novog M6 vrhunski doživalj za upravljačem. Performansama će doprinijeti i činjenica kako će krov te još neki karoserijski dijelovi biti izrađeni od ugljičnih vlakana što će smanjiti masu automobila. Svakako tu ne treba zaboraviti niti na carbon-ceramic kočnice koje će doprinijeti i povećanju sigurnosti.

Unatoč činjenici kako će M odjel novi M6 učiniti znatno „dinamičnijim i tvrđim“, kupci od njega svejedno mogu očekivati sve kvalitete vrhunskog grand tourera. Navodno se i dalje radi o automobilu za svakodnevnu upotrebu koji će se jednako dobro snalaziti na autoputu kao i na Nürburgringu.

U BMW-u ne smatraju kako su razvili konkurenta Porscheu 911. Projekt razvoja pravog sportskog automobila za sada ne postoji, no u M odjelu ne kriju svoju želju za takvim poslom. Žele proizvesti pravi sportski tzv. superautomobil, konkurenta Mercedesovom modelu SLS AMG, no insajderi kažu kako sve zapinje na novcu. Naime, studija isplativosti takvog projekta je trenutno negativna po razvoj ovakvog automobila.

Novi M6 će svjetsku premijeru u coupe verziji imati na ovogodišnjem ženevskom auto salonu, a cabrio izvedba će ga slijediti do kraja godine. Također, u konačnici se očekuje i dolazak limuzinske izvedbe temeljene na studijskom Gran Coupeu, dakle konkurenta Mercedesovom CLS-u.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.