KIA je sportski nastrojenu trovratnu izvedbu kompakta u skladu s trendovima na tržištu ukinula, ali je za razliku od rivala, ponudila novu izvedbu koju se još nitko nije usudio ponuditi izvan premiuma.
Da, Pro Ceed je i dalje tu, ali sada ima par vrata, izvedbu i siluetu kakvom se može pohvaliti samo premium Mercedes CLA Shooting Brake. Tako Kia jedina, uz kompakt i karavan, u segmentu nudi karavan coupeovske siluete.
Pritom model gabaritima ne zaostaje u odnosu na karavan. S 4.605 mm duljine je tek 5 mm dulji, ali je zato niži čak 43 mm. Posebno dojmljiv je stražnji kraj sa svjetlima koja su spojena trakom "kao na Panameri". Dobra je vijest da dizajnerski izlet nije rezultirao drastičnim padom ponude prostora: putnici još uvijek stanu straga, a prtljažnik guta nepunih 600 litara. Ostatak interijera je gotovo identičan Ceedu, ali sada osjetno opremljeniji.
Ponuda motora kreće 1.0 T-GDI benzincem od 120 KS i 172 Nm,a kojeg slijedi 1,4-litreni T-GDI sa 140 KS i 242 Nm. U dizelskoj ponudi je tu jači 1.6 CRDi sa 136 KS i 280 Nm. Top izvedba je GT izdanje čiji 1.6 benzinac daje 204 KS i potjera korejskog šminkera do 230 km/h uz sprint do 100 km/h za 7,6 sekundi.
Koliko god bio privlačan, Pro Ceed zasigurno nećemo često viđati na cesti. Toga su svjesni i u Kiji pa ih ne muči što je start na 190.990 kn, odnosno 211.990 kn u dizelskoj kombinaciji. Ako vam se to čini puno, znajte da govorimo o najopremljenijim izvedbama GT Line koje standardno nude gotovo sve.