Volkswagen priznao: Moderne kvake su užasne. Vraćamo kupcima ono što žele

Foto: VW

Volkswagen je posljednjih godina bio na meti kritika zbog kontroverznih dizajnerskih odluka, poput prebacivanja većine funkcija na zaslone osjetljive na dodir. No, čini se da je proizvođač iz Wolfsburga poslušao glas kupaca i najavio povratak provjerenim rješenjima, što uključuje i klasične kvake na vratima, piše Motor1.

Izvršni direktor VW-a Thomas Schäfer u intervjuu za Deutsche Welle priznao je da ugradbene kvake, iako estetski privlačne, predstavljaju "užas za rukovanje". Ironično, najnoviji konceptni automobil tvrtke, ID. Every1, predstavljen u ožujku, ima upravo takve kvake. Ipak, s obzirom na to da serijska proizvodnja ovog modela neće započeti prije 2027. godine, Volkswagen ima dovoljno vremena za povratak tradicionalnom dizajnu.

Problemi s ovakvim rješenjima već su se pojavili na modelima poput ID.4 i ID.7, koji koriste elektronički mehanizam za otvaranje vrata. Zbog nepravilne hidroizolacije, koja je mogla uzrokovati otvaranje vrata tijekom vožnje, VW je prošle godine morao opozvati gotovo 100.000 vozila i privremeno zaustaviti proizvodnju u tvornici u Chattanoogi dok problem nije riješen.

Fokus na želje kupaca

Iako su mnogi proizvođači ugradbene kvake koristili radi bolje aerodinamike i većeg dometa električnih vozila, čini se da VW mijenja smjer. Nadolazeći ID.2 Polo mogao bi označiti povratak klasici, a Schäfer naglašava da je njemački proizvođač shvatio da su želje kupaca ipak najvažnije. "Dajemo ljudima ono što traže. Mnogo proučavamo, dobivamo povratne informacije od kupaca, trgovaca, od medija, i to shvaćamo ozbiljno", izjavio je.

Da se ne radi samo o dojmu, potvrđuje i studija J.D. Power iz 2023. godine, koja je "skrivene" kvake svrstala među najčešće probleme koje prijavljuju kupci. Situacija bi se mogla dodatno zakomplicirati jer Kina, najveće svjetsko tržište automobila, navodno razmatra potpunu zabranu takvih rješenja ako ne postoji mehanička alternativa u slučaju kvara elektronike.

Iako kvake u ravnini s karoserijom donose prednosti u pogledu učinkovitosti i dizajna, one su još jedan potencijalni izvor problema u ionako prekompliciranim modernim automobilima. Čini se da bi se većina vozača radije odrekla nekoliko kilometara dometa u zamjenu za pouzdanost i jednostavnost rješenja koje funkcionira više od stoljeća.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.