Foto: Seat
ŠPANJOLSKI novitet pozicioniran je ispod Atece, a neće se nuditi u kombinaciji sa pogonom na sve kotače.
Najbrže rastući segment na europskom tržištu dobio je još jednog pripadnika. Nakon što su se izredali Francuzi i Korejci na red je došao VW koncern, a zadaću da se okuša u za njih novom segmentu dobio je upravo Seat. Ime mu je Arona, a u prodaju stiže do kraja godine, i to po cijeni od oko 16.000 eura na njemačkom tržištu.
Kompaktni crossover nudi prijepis dizajna veće Atece, koja se već tržišno itekako dokazala. Smanjeno pakiranje donosi nastavak priče u obliku pomodnih detalja kao što su dvobojna karoserija, plastične obloge i LED svjetla.
Interijer također nudi prepoznatljiv kućni dizajn. Njemački strogo definirana matrica tek je mjestimice dorađena emotivnijim detaljima. Zato je oprema vrlo izdašna, a obuhvaćat će bežično punjenje mobitela, moćni infotainment i kameru za vožnju unatrag. Dakako, opcijski ili u skupljim paketima. Isto vrijedi i u pogledu dostupnosti sigurnosnih sustava asistencije vozaču.
Gama starta 1.0 TSI benzincem sa 95 i 115 KS, dok sportska FR izvedba dobiva novi 1.5 motor sa 150 KS. Pojedina tržišta dobit će i stari 1.6 MPI sa 110 KS, ali i CNG izvedbu 1.0 benzinca (90 KS). U ponudi dizelaša nositelj je 1.6 TDI, dostupan u izvedbama sa 95 i 115 KS.
Početak prodaje očekuje se u listopadu, a početna cijena bi trebala biti na razini od 16.000 eura.