REDIZAJNOM Leona u Seatu su potvrdili da ostaju u igri i nastavljaju proizvoditi automobile.
Novosti je nekoliko, a one najznačajnije tiču se implementacije novih pogona te sučelja infotainmenta. Krenimo redom.
Leon i nakon obnove zadržava klasične motore u ponudi, uključujući i TDI dizelaša. Ukupno postoji sedam različitih opcija u rasponu od 115 KS do 204 KS. Početna verzija je 1.5 TSI motor koji u ponudi dolazi na mjesto 1.0 trocilindraša. Razvija snagu od 115 KS (+5 KS) i okretni moment od 220 Nm (+20 Nm), a povezan je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.
Također je dostupan uz dvije blage hibridne verzije s 48V tehnologijom (eTSI): 1.5 litreni 115 KS i 150 KS, isključivo u kombinaciji sa 7-stupanjskim DSG mjenjačem.
U ponudu je stigla je i nova generacija eHybrid motora (plug-in hibrid) koji razvijaju snagu od 204 KS/350 Nm. Kombinira 1.5-litreni TSI (150 KS) benzinski motor, 115 KS snažan elektromotor i litij-ionsku bateriju kapaciteta 19.7 kWh. Epilog je električni doseg do 100 km, te mogućnosti punjenja snagom do 50 kW.
U kabini je najveća novost digitalizacija s novim i poboljšanim sučeljem. Digitalni kokpit (10.25''), nadograđen većim standardnim zaslonom (10.4”), a opcijski se nudi infotainment sustav od 12.9”, oba s retro osvijetljenim klizačem, kao na novom Golfu. Konačno, tu je i sustav bežičnog punjenja snage 15W s funkcijom hlađenja.
Izvana su uočljiva opcijska matrix LED glavna svjetla koja su po prvi put dostupna u hatchback modelu
Dizajniran, razvijen i proizveden u Barceloni u pogonu marke u Martorellu, Leon kreće u proizvodnju ovoga mjeseca (svibanj 2024.).