U JAPANU muku muče s nedostatkom radne snage, posebno u segmentu kopnenog transporta.
Kamioni nisu problem, ali nedostatak profesionalnih vozača je sve veći problem. Procjene govore kako će do 2030. godine u Japanu nedostajati 36 posto vozača. Stoga se razmišlja o nekonvencionalnom rješenju koje bi, jednom kad zaživi, moglo zamijeniti 25.000 vozača.
Pokretna traka je dio horizontalnog transporta u tvornicama, skladištima i svim objektima u kojima je potreban linijski prijevoz sličnih artikala. U Japanu razmišljaju o tome da izgrade sustav automatskog prijevoza nalik pokretnoj traci.
Takva ogromna prometna traka bi spajala Tokio i Osaku, što u prijevodu znači kako bi bila dugačka čak 500 km. Prognozira se kako bi dnevni kapacitet prijevoza bio na razini 25.000 kamiona, s tim da bi se teret prevozio na svojevrsnim teglenicama bez pogona.
Japan Times izvještava kako bi projekt Autoflow Road trebao biti dovršen 2034. godine, a procjenjuje se kako bi cijena izgradnje mogla premašiti 23 milijarde USD. Čini se kao dobra ideja jer bi istim rješenjem bio umanjen efekt nedostatka radne snage, a smanjile bi se i gužve na autocestama kao posljedica uklanjanja 25.000 kamiona.