NAKON što je potvrdila produljenje proizvodnje za modele Giulia i Stelvio, iz Alfe stiže još dobrih vijesti.
Tako smo doznali kako se veliki SUV-ovi neće nuditi pod kapom ove marke, ali i kako će sada već kultna sportska izvedba biti vraćena na scenu. Kako prenosi Motor1, Alfa Romeo je potvrdio da će njihovi popularni modeli Giulia i Stelvio ostati u proizvodnji sve do kraja 2027. godine, i to s dizelskim motorima. Još uzbudljivije vijesti dolaze za obožavatelje performansi, a to je da se legendarne Quadrifoglio verzije vraćaju već sljedeće godine.
Giulia Quadrifoglio, koja je prvi put predstavljena 2016. godine, bila je perjanica Alfa Romea. Sportska limuzina s 2,9-litrenim V6 biturbo motorom i 510 KS, osmišljena je da stane rame uz rame s BMW-om M3 i Mercedesom-AMG C63. Model je ukinut 2023. godine, kada je Alfa Romeo počeo pripremati elektrificiranu budućnost. Sada se stvari ipak malo mijenjaju.
Nasljednici Giulije i Stelvija trenutačno su u razvoju i temeljit će se na Stellantisovoj STLA Large platformi, koja će podržavati električne i hibridne pogone. Iako datum lansiranja još nije određen, potvrđeno je da će se automobili i dalje proizvoditi u Italiji.
Kao što je poznato, Stellantis je u početku planirao da nova generacija bude potpuno električna, kako bi Alfa Romeo do 2027. postao brend bez motora s unutarnjim izgaranjem. No, sporija globalna tranzicija prema električnim vozilima promijenila je planove. Buduće Giulije i Stelviji ipak će zadržati benzinske motore, barem u prijelaznom razdoblju, te je zbog toga produljen razvoj nasljednika.
Giulia je na tržištu već gotovo deset godina. Premijerno je predstavljena 2015. kao nasljednica modela 159 i brzo je stekla status jedne od najljepših sportskih limuzina na svijetu. Iako se očekivalo da će proizvodnja završiti ove godine, Alfa Romeo je odlučio produljiti njezin životni vijek, kao i Stelvijev, do 2027. godine.
Oba modela koriste Giorgio platformu, razvijenu uz ulaganje od čak milijardu eura pod vodstvom pokojnog Sergia Marchionnea, tadašnjeg šefa FCA grupacije.
Tijekom predstavljanja ažuriranog modela Tonale, izvršni direktor Alfa Romea Santo Ficili otkrio je da će nova generacija možda koristiti "Hurricane" twin-turbo redni šesterocilindraš koji dijeli platformu s Dodge Chargerom Sixpack, dok se za Quadrifoglio verzije razmatra i Maseratijev V6 motor.
Do tada, aktualne verzije Giulije i Stelvija ostat će na tržištu bez elektrifikacije kao posljednji pravi predstavnici starog Alfa Romea, koji spaja emociju, vozački užitak i neponovljivi talijanski dizajn.