JAVNOST će se s novim Opelovim MPV-om moći bolje upoznati ovog proljeća na ženevskom auto salonu, a danas vam donosimo prve fotografije i službene informacije vezane uz ovaj sada pomalo neobičan automobil.
Svaka priča o novoj Merivi mora započeti s njenim stražnjim tzv. suicide vratima koja se otvaraju prema natrag.
Riječ je o konceptu predstavljenom s najavnim studijskim modelom u Ženevi, sada već pretprošle godine, a koji se očito održao sve do serijske proizvodnje. U Opelu ova vrata nazivaju FlexDoors, a riječ je o family-friendly sustavu koji omogućuje otvaranje vratiju u kutu do 84 stupnjeva, čime je značajno povećana pristupačnost stražnje klupe.
Nadalje, zbog posebne automatske brave, vrata se ne mogu otvoriti sve dok automobil nije u potpunosti zaustavljen.
Ukupni styling automobila vjerno prati spomenutu najavnu studiju te se uvelike naslanja na Insigniju i posljednju generaciju Astre. Nadalje, tu je evoluirani tzv. FlexSpace sustav koji u novoj generaciji nudi veću ponudu prostora u unutrašnjosti te povećanu fleksibilnost interijera (npr. stražnja sjedala se mogu u potpunosti preklopiti, pomaknuti prema naprijed ili natrag i sl).
Tu je i FlexRail koji omogućuje pomicanje pretinaca između prednje i stražnje klupe sredinom vozila.
S tehničke strane, nova se Meriva temelji na svojevrsnoj hibridnoj platformi koja u sebi ima elemente Corse, Astre i Zafire. Što se prostranosti, ali i stabilnosti vozila tiče valja spomenuti kako je trag kotača te međuosovinski razmak novog modela veći nego kod prethodnika, dok će motorizacija uglavnom biti preuzeta iz Astre. Drugim riječima, zainteresirani kupci mogu očekivati turbo benzinske i dizelske motore snage između 75 i 140 KS, a u ponudi će se naći i štedljivi ecoFLEX model.