Poznati finalisti izbora za Europski auto godine

 Foto: Alfa Romeo, Citreon, Mercedes, Nissan, Toyota, Peugeot, Volvo

Izabrano je sedam finalista koji se bore za laskavu titulu. 
 
Prošlogodišnji pobjednik Opel Astra ove godine će titulu Europskog automobila godine dodijeliti jednom od sedam automobila, koji su ušli u veliki finale.
 
Idući abecednim redom prva na popisu je Alfa Romeo Giulia (naslovna fotografija). Prelijepa limuzina označila je povratak Alfe u mainstream, ali i prvi vrlo konkurentni model. Nova Giulia digla je prašinu fantastičnim voznim osobinama nošenim novom platformom sa stražnjim pogonom, ali i vrhunskom gamom motora na čelu s moćnim šestakom snažnim preko 500 KS. 
 
 
U krug finalista ulazi i novi Citroen C3. Sasvim jasno nošen uspjehom Cactusa novi C3 plijeni pažnju novim dizajnerskim izrazom, ali i kvalitetnim sadržajem. Potkraj mjeseca prvi primjerci dolaze u Hrvatsku, a neslužbeno upravo ovaj model ozbiljno konkurira i za titulu auta godine u Hrvatskoj. 
 
 
Mercedesova E klasa je priča za sebe. Savršena u svakom pogledu, nova E klasa ima sve preduvjete za uspjeh, pa i za osvajanje titule. 
 
 
Nissan Micra je možda najveće iznenađenje finala. Potpuno novi model donosi ogroman napredak u odnosu na prethodnika, a na tržištu paralelno mijenja i Note. 
 
 
Toyota C-HR je trenutno najatraktivniji model u ponudi japanskog proizvođača. Atraktivan izgled moderne tehnologije i visoka doza praktičnosti svrstavaju ovaj model visoko na popisu želja mnogih. 
 
 
Peugeot 3008 je definitivno najatraktivniji francuski model. Nedavno pristigao u Hrvatsku, ovaj model s prethodnikom dijeli samo ime. Moderan je to crossover velikih mogućnosti i napredne tehnologije.
 
 
Sasvim zasluženo u finale ulazi i Volvo S90/V90. Reinkarnacija legendarne švedske krstarice kao i u slučaju XC90 stavlja Volvo u prvi plan kad je premium konkurencija u pitanju. Uvijek poseban i uvijek privlačan, to je Volvo bio nekad, a sudeći po posljednjim novitetima slični dojam je opet tu. 
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.