Povratak korijenima: Mercedes predstavio novi SL u potpuno novom izdanju

Foto: Mercedes

ONO što su Honda S2000 i Mazda MX-5 bile u svijetu smrtnika, to je Mercedesov SL bio kod onih imućnijih s dovoljno stila – bezgrešna toples ljepotica. Sada ipak vrijede neka nova pravila.

Nakon nepunih sedam desetljeća SL se vraća korijenima. Priča o SL-u je započela još 1952. godine kroz seriju W194 koja je luksuzu dala jednu dinamičniju notu. A tu su dvije stvari bile i ostale presudne - platneni krov i 2+2 koncept sjedala. A to novi SL serije R232 upravo nudi. 

 

Velika je stvar da je SL preživio, a još veća da je Mercedes SL dao sve najbolje čime raspolaže. Izgleda skupo i dinamično, a ispod elegantnog pokrova donosi najnovije tehnologije. Cijeli automobil je dugačak impresivnih 4.71 m, širok čak 1.92 m i visok tek 1.35 m, a kreće se na naplatcima promjera 19 do 21 inča. 

Svoju pravu narav otkriva spuštanjem krova, a za to mu treba 15 sekundi uz uvjet da ne vozite preko 60 km/h. Opremljen metalnim ojačanjima, kupcima se nudi kroz tri boje tkanine (crvena, crna, siva), a vrijedi reći i kako je stražnje staklo pravo i grijano. Prtljažnik guta do 240 litara, a nepune dvije tone teško vozilo nudi nosivost od 320 kg. 

Interijer je uglavnom preuzet iz nove S klase, a to u prijevodu znači da nudi kombinaciju digitalnih tehnologija i skupocjenih materijala. Glasovni asistent govori 28 jezika, kokpit nudi osam dizajnerskih predložaka, a centralni zaslon ima mogućnost podešavanja nagiba naslona u rasponu od 12 do 32 stupnja.

S tehnološke strane ovo je prvi SL sa zakretnom stražnjom osovinom, a dobiva i 4Matic+ pogon na sve kotače. SL dobiva i elemente aktivne aerodinamike s podesivim profilima za dodatni potisak pri većim brzinama. Tu su i podesive lamele AirPanel u prednjoj maski koje će optimizirati strujanje zraka u čeonom dijelu vozila. Pri brzinama većim od 80 km/h izvlači se stražnji spojler.

Ponudu motora čini jedan dragulj, 4.0 V8 biturbo (M177) uparen s MCT 9G automatskim mjenjačem. Slabiji AMG 55 4Matic+ nudi 476 KS i 700 Nm, a hvata stotku za 3.9 sekunde i postiže 295 km/h. Jači AMG 63 4Matic+ ima 585 KS i 800 Nm, 100 km/h za 3.6 sekunde i postiže 315 km/h. Spomenimo i dolazak plug-in hibrida, ali i veliku vjerojatnost benzinca s četiri cilindra za početak ponude. 

Cijene nisu javno obznanjene, ali start na nekih 140.000 eura je dobar orijentir. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.