PORSCHE dodatno proširuje svoju ponudu pogonskih sklopova za sportsku limuzinu Panamera verzijama 4 E-Hybrid i Panamera 4S E-Hybrid. Ovo je Porscheov odgovor na posebno velik interes za učinkovite i dinamične e-hibridne pogonske sklopove na mnogim tržištima. Panamera će biti dostupna u ukupno četiri varijante izvedbe ove napredne tehnologije pogona.
Električni domet 96 km
Kako bi generirao snažno ubrzanje, Porsche je kombinirao novi e-hibridni sustav sa značajno obnovljenim 2.9-litrenim V6 biturbo benzinskim motorom (224 kW/304 PS). Snaga sustava od 346 kW (470 KS) i najveći okretni moment od 650 Nm omogućuju ubrzanje od nule do 100 km/h za 4.1 sekundu i najveću brzinu od 280 km/h. Čisto električni domet Panamere 4 E-Hybrid povećava se na 96 kilometara u WLTP ciklusu.
Panamera 4S E-Hybrid stavlja jači fokus na dinamiku vožnje, kao i na kontinuiranu isporuku snage u gornjem rasponu broja okretaja. Njegov 2.9-litreni biturbo šestocilindrični motor isporučuje 260 kW (353 PS). Snaga sustava je 400 kW (544 KS), a najveći okretni moment je 750 Nm. To omogućuje Panameri 4S E-Hybrid ubrzanje od nula do 100 km/h za 3.7 sekundi i postizanje najveće brzine od 290 km/h.
Četiri načina vožnje
Četiri optimizirana načina vožnje specifična za E-Hybrid, kao i poboljšani načini Sport i Sport Plus, dodatno optimiziraju učinkovitost E-Hybrid modela.
Vozila se uvijek pokreću u čisto električnom E-Power načinu rada. Nakon što je stanje napunjenosti baterije ispod određene minimalne vrijednosti, sustav se automatski prebacuje na Hybrid Auto način rada, koji prilagođava strategiju rada trenutnoj situaciji u vožnji.
Osim toga, s aktivnim navođenjem rute u Hybrid Auto, operativna strategija je dodatno optimizirana poznavanjem rute. Na taj se način udio udaljenosti u gradskom prometu koje se prevaljuju isključivo na struju može maksimalno povećati i tako poboljšati učinkovitost. Sustav u tu svrhu koristi i automobilske i navigacijske podatke.
Sustavi očuvanja baterija
U E-Hold načinu rada čuva se trenutno stanje napunjenosti baterije. U načinu rada E-Charge, s druge strane, motor s unutarnjim izgaranjem puni bateriju do 80 posto izvan grada i iznad 55 km/h, dok Panamera koristi prednosti učinkovitosti hibridnog pogona u gradskom prometu.
U načinima rada Sport i Sport Plus, Porsche smanjuje ciljano stanje napunjenosti baterije na 20 odnosno 30 posto (prije 30 odnosno 80 posto). To povećava učinkovitost bez žrtvovanja performansi.