BMW je prije početka prodaje objavio bogatu fotogaleriju novog modela.
Inače, priča o seriji 2 je puna prevrata. Prije više od desetljeća BMW je bio strogo protiv monovolumena smatrajući kako bi takav model narušio sklad u ergeli. Koju godinu kasnije MPV je stigao, baš kao i niz povišenih modela.
Serija 2 je zaživjela u dvije izvedbe duljine, a potom je usprkos redizajnima tada jedini BMW s prednjim pogonom krenuo tržišno tonuti. Dugo se govorilo o ukidanju modela, a onda je nakon Mercedesove B klase, serija 2 čudom uskrsnula u novom izdanju.
Stigla su neka nova vremena i u poplavi kojekakvih crossovera ovaj BMW-ov model zaslužuje pohvale. I dalje je to koncept najpraktičnijeg vozila na tržištu, posebno za obitelji s malom djecom. Oprostit ćemo i ogromnu prednju masku, pa i činjenicu da je malo toga na ovom automobilu iz ladice "nikad viđeno“.
Ponudu čine jedan dizelaš (218d/150 KS), ali i dva plug-in hibrida (225e/245 KS i 230e/326 KS) te četiri benzinca gdje se najjači (223i/218 KS) nudi i s pogonom na sve kotače. Osim ulaznog 218i, preostala dva, 220i i spomenuti 223i imaju pomoć elektromotora u formi blagog hibrida.
Cijene u Njemačkoj kreću od 35.100 eura za najslabiji benzinac. Dizelaš kreće od 38.900 eura, dok su plug-in hibridi na startnih 43.950 eura.