U SKLOPU modernizacije ponude, Peugeotovi SUV-ovi dobili su novi mjenjač, ali i hibridnu tehnologiju.
U pitanju su modeli 3008 i 5008, koji u novom krugu osvježavanja dobivaju bitne novosti ispod poklopca. Na električne izvedbe će trebati još pričekati, ali zato su tu sada pogoni u formi tzv. blagih hibrida.
Prihvaćanjem 48-voltne tehnologije ovi SUV-ovi troše do 2.5 l/100 km manje u gradu i do 0.7 l/100 km manje na otvorenoj cesti. Novosti u pogledu potrošnje nema jedino na autocesti, gdje je utjecaj hibridne tehnologije neprimjetan. U prosjeku je potrošnja goriva manja 1 l/100 km ili oko 15 posto. Istovremeno, CO2 emisije su pale za oko 20 g/km.
I koja riječ o pogonu. Za početak, tu je novorazvijeni 1.2 trocilindraš, koji sada daje 136 KS pri 5500 o/min uz 230 Nm dostupnih od 1750 o/min. Osim turbine promjenjive geometrije, ovaj motor karakterizira Millerov kružni proces, modificirani Otto kružni procesu kod kojeg se zbog produljenog intervala otvorenosti usisnog ventila kompresija odvija u dva ciklusa.
Novost je i novi mjenjač, šest-stupanjski s dvije spojke, a u kojem se nalaze elektromotor, inverter i upravljačka elektronika. Elektromotor daje dodatnih 28 KS i 55 Nm, a omogućava automobilima kraće intervale vožnje na struju. Pri kočenju puni se baterija kapaciteta 432 Wh. Potonja je smještena ispod vozačeva sjedala pa je kapacitet prtljažnika ostao neizmijenjen.
U praksi sve ovo znači da će automobil do brzine od 145 km/h, kad vozač pusti gas, nastaviti krstariti na struju. Ako pak naglo pritisne pedalu gasa, elektromotor će dati 12 KS. Kako ovi automobili mogu voziti na struju, Peugeot je ugradio AVAS (Acoustic Vehicle Alerting System), sustav zvučnog upozorenja koji radi do 30 km/h.
Recimo i kako će ovaj pogon uskoro biti dostupan i na ostalim modelima, od malenog 208 pa do novog 408. Peugeot 3008 i 5008 proizvode se i tvornici u Sochauxu. U prodaju dolaze u drugom kvartalu ove godine.