U trenutno najaktivnijem segmentu na europskom tržištu jedan od najznačajnijih igrača je Peugeot 2008, koji je sada obnovljen.
Uobičajeni facelift na sredini životnog vijeka redovito znači usuglašavanje s aktualnim dizajnerskim trendovima. U slučaju ovog modela to je dizajnersko usuglašavanje s novijim modelima poput 308 te obnovljenih većih crossovera.
Sprijeda su znak raspoznavanja dnevna svjetla u obliku kandži lava, ali sada u verziji s po tri vertikalne trake. Time ovo postaje drugi model u gami koji prihvaća novi potpis, nakon 508 (i 508 SW). Tu su i dizajn naplataka promjera do 18 inča kakav smo već vidjeli na 408 te detalji poput crnih lakiranih kućišta retrovizora.
U kabini dominira 10-inčni zaslon koji sada postaje standardan u najnižoj razini opreme. Bolje opremljene izvedbe dobivaju novi digitalni kokpit, a GT izvedba dobiva i 3D efekt. Ulazne izvedbe će tako i dalje imati analogne pokazivače, što i nije toliko loše.
U Peugeotu su slušali primjedbe vlasnika, pa su poradili i na detaljima koji olakšavaju svakodnevno korištenje. Tako su primjerice ugradili dodatne USB konektore za punjenje, sustav bežičnog punjenja je jači, a poboljšana je i rezolucija kamera za pomoć pri parkiranju.
Najveća novost ispod poklopca tiče se električnog pogona. Dosadašnji e-2008 je postao E-2008, a to znači da je i ovdje svoje mjesto dobio obnovljeni elektropogon sa snažnijim elektromotorom (156 KS) i većom baterijom (54 kWh). Usprkos većoj snazi potrošnja je manja te je doseg skočio na preko 400 km.
Početkom iduće godine dolazi i hibrid s benzincem od 136 KS, koji će imati i do 15 posto nižu potrošnju od aktualnih benzinaca. Podsjetimo, u ponudi ostaju trocilindraši sa 100 i 130 KS, kao i 1.5 dizelaš sa 130 KS.