PRIČA zvana i-Cockpit se nastavlja.
Peugeot je među prvima digitalizirao kokpit i povezao ga s prijašnjim rješenjem pogleda preko volana koji u Peugeotovim automobilima osigurava nešto drugačiju ergonomiju.
Nova generacija i-Cockpita debitirat će već ovog rujna, i to na novom, potpuno električnom 3008. Potom možemo očekivati implementaciju i na druge modele u gami.
Središnji dio novog sustava je slobodnostojeći 21-inčni panoramski zaslon koji kombinira ploču s instrumentima, head-up zaslon i zaslon osjetljiv na dodir u jednu cjelinu. Zaslon ima oslonac, a LED rasvjeta u njegovom podnožju je postavljena kako bi se dobio lebdeći efekt.
Desno su postavljene kontrole osjetljive na dodir za klimatizaciju, postavke i, dakako, infotainment. Na središnjoj konzoli je još jedan zaslon, koji s 10 personalizirajućih prečaca zamjenjuje stare tipke inspirirane zrakoplovnim prekidačima.
Maleni upravljač je zadržan. Ima dva kraka, dodatne kontrole osjetljive na dodir s "taktilnim efektom klikanja". Posebno dojmljivo je rješenje središnje konzole u dvije razine, gornjoj s kontrolama i donjoj koja služi kao odlagalište za manje predmete. Kontrola mjenjača je postavljen ana prednju armaturu, odmah uz tipku za startanje pogona.
Duh prethodnih generacija vidljiv je u detaljima, ali i težnjama Peugeota da uređenjem interijera i samim materijalima pruži premium osjećaj. Izgleda da je ovaj put u tome i uspio.
Kad je pak u pitanju eksterijer vozila, Peugeot je zasad otkrio samo uzorke kamuflaže koju nose prototipi te je potvrdio kako će to biti SUV, vjerojatno s naglašenom coupeovskom formom. Vjerojatno će koristiti noviju STLA Medium platformu, a novi električni pogoni nudit će doseg i do 700 km.