IAKO nije pokazivao znakove starenja, u Peugeotu su odlučili temeljito revidirati svoj najmanji model.
Jedan od najpopularnijih i najatraktivnijih modela u klasi sad je vizualno usuglašen s ostatkom game. Novi svjetlosni sklop inspiraciju nalazi u bolidu 9X8 Hypercar, dnevna svjetla u obliku lavljih očnjaka sada su trostruka, a središnja maska je osvježena novom izvedbom.
Sve izvedbe imaju kućišta retrovizora u sjajnoj crnoj boji, dok se straga uočava nova grafika svjetala. Tu su i crni obrubi blatobrana te ukupno sedam nijansi vanjštine. Popis novosti na vanjštini završava novom linijom 16-i 17-inčnih naplataka.
U kabini najveću novost predstavlja 10-inčni zaslon infotainmenta, dok je 10-inčni digitalni kokpit vezan za Allure i GT razinu opreme. Bolji poznavatelji uočit će Peugeotov logo i novu ručicu šest-stupanjskog ručnog mjenjača.
Peugeot standardno oprema automobil i-Connect sustavom, a Advanced izvedba se nudi kao opcija. Android Auto i Apple CarPlay su standard, a bolje opremljene izvedbe dobivaju 3 USB-C utičnice, bežični punjač i kamere za pomoć pri parkiranju sprijeda i straga.
Ispod poklopca nema puno novosti. Najveća je vezana uz električni pogon, odnosno E-208 koji sada ima 156 KS i bateriju od 51 kWh. Doseg je povećan na 400 km, a punjenje na brzom punjaču od 20 do 80% kapaciteta traje 25 minuta. Trofazni 11 kW punjač je opcija, a jednofazni od 7.4 kW standard.
U ponudi ostaju i benzinci. Blagi 48V hibridi imaju 100 i 136 KS, dok benzinci nude 75 i 100 KS. U svim slučajevima govorimo od 1.2 trocilindrašima.
Cijene nisu objavljene, ali se navodno neće bitno mijenjati.