U PITANJU je hommage legendarnom Peugeotu 205 Turbo 16.
Prije četrdeset godina 205-ica je dominirala Group B klasom u reliju, a ovim nas na to podsjeća Garages-Hotz, distributer Peugeota i Citroena iz Švicarske.
Na prvi pogled mnogi će pomisliti kako se radi o dostojnom obilježavanju jubileja rasnim sportašem. I dok je 106 Rallye bio fantastična mala jurilica, na 208 bi taj užitak lako mogao stati na vizualnom doživljaju.
Naime, osim estetske nadogradnje automobil nije prošao nikakav poseban tuning podvozja ili neke druge mehanike. Čak je i motor standardan, 1.2 Puretech motor sa 100 KS i 205 Nm. Nekada bi to bila pristojna zaliha, ali ne i na automobilu teškom 1165 kg, što je čak 372 kg više od 205-ice.
Izuzmemo li da se radi o izvedbi zasnovanoj na izvedbi s pet vrata, sve estetske novosti odlično prate izvornik. Peugeot je tako ugradio standardna halogena svjetla, naplatci su čelični promjera 16 inča i obojeni u bijelu boju, a karoserija je ukrašena dekorativnim naljepnicama.
Odgovarajuće ukrase u vidu imitacije karbona i crvenih prošiva sjedala dobio je i interijer automobila. Sigurnosna pak stavka u pogledu opreme prati aktualne standarde.
Peugeot 208 Rallye se trenutno nalazi u ponudi na švicarskom tržištu, a početna cijena je 24.500 švicarskih franaka.