PORSCHE i njegov Taycan su bili veliki hit na tržištu supersportskih automobila, ali je sada potražnja u padu.
Prvi električni Porsche se nudi u nekoliko izvedbi, a sve se odreda smatraju ponajboljima u svojoj kategoriji. Ipak, to očito nije bilo dovoljno da se održi prvotni hype oko ovog modela. Nije pomogla niti titula s Nürburgringa, kao ni potonji redizajn kojim je automobil dobio bitna poboljšanja.
Prema najnovijim informacijama, Porsche je uslijed smanjene potražnje prisiljen reducirati intenzitet proizvodnje. Kako prenosi Stuttgarter Nachrichten, tvornica u Zuffenhausenu prelazi na jednosmjenski rad. Trenutno se provode pregovori s predstavničkim tijelima radnika, a sve u cilju da se premoste moguća otpuštanja. Iz Porschea zasad nema komentara.
Podsjetimo, Taycan je s 40.000 prodanih primjeraka 2023. godine bio jedan od uspješnijih modela, i to usprkos nemaloj cijeni. Ove godine je samo u Njemačkoj zabilježen pad prodaje električnih vozila za 16.4 posto, a interes za Taycanom smanjen je i na kineskom tržištu. Kako piše njemački magazin, kineski kupci žele luksuzne njemačke automobile, ali u kombinaciji motora s unutrašnjim izgaranjem.
Skoro lansiranje električnog macana trebalo bi pomoći u stvaranju bolje slike o električnom Porscheu. Jeftiniji je od Taycana, a mogao bi izazvati veliki interes na globalnom nivou.