NA INSTAGRAMU su automobili itekako popularna tema, a ovi se automobili najčešće pojavljuju.
Ako želite podijeliti fotografiju automobila, onda je vjerojatno najbolje mjesto za to upravo Instagram. Stotine milijuna fotografija svakodnevno se šire bespućima Instagrama, a među njima se sve češće vide i automobili, bilo u serijskom, prerađenom ili potpuno individualiziranom izdanju.
Apsolutni kralj Instagrama, a time očito i srca mnogih, je Ford Mustang. Veygo je u potrazi za hashtagovima #fordmustang i #mustang izbrojao ukupno 11.947.972 posta. Ok, ovo nije iznenađujuće, ali bi vas moglo iznenaditi drugo mjesto. Zauzela ju je Honda Civic sa 7.402.365 izbrojanih postova. A odmah u stopu prati je globalno popularna Godzilla, odnosno Nissan GT-R.
U top 10 su ušli i sljedeći modeli: BMW M3, Jeep Wrangler, Chevrolet Camaro, Chevrolet Corvette, BMW M4, Lamborghini Aventador i Audi R8. Potonji je ujedno i najtraženiji auto snova na Googleu.
Recimo i kako su u ovoj ljestvici obuhvaćeni isključivo modeli koji su u proizvodnji, i to kroz dva najpopularnija hashtaga. Tako primjerice Honda Civic drži drugo mjesto, ali je na ljestvici izdvojena i Type-R izvedba koja sama ima više od 1,8 milijuna postova. S druge strane, dvosmisleni hashtagovi kao što je #golf su izostavljeni, pa je VW Golf pobrojan kroz hashtagove #vwgolf i #volkswagengolf. Sve to govori da je ljestvica itekako podložna korekcijama, ali definitivno pokazuje kako tržišna popularnost s jedne, i vrhunske performanse s druge strane nisu mjerilo popularnosti na Instagramu. Karizma je ipak najvažnija.