JEDINI specijalizirani model u performansama naklonjenoj M diviziji je XM koji se nameće ogromnom snagom, impresivnim gabaritima i ogromnom masom.
Kao što je poznati XM kao jedan od najtežih BMW-ovih modela boje M-a brani ogromnom snagom plug-in hibridnog pogona. Međutim, kako bi se ovaj model učinio ipak nešto dostupnijim, BMW je početkom godine lansirao 50e izvedbu.
I ovo je hibrid, ali osjetno skromnijih performansi. Umjesto V8 motora ovdje glavnu riječ vodi redni šestak, 3.0-litreni turbo motor s električnim motorom integriranim izravno u Steptronic Sport mjenjač s osam stupnjeva prijenosa. Sinergijski učinak je 476 KS i 700 Nm. Da, ovo je jedini model u M postavi dostupan s dva različita pogona.
Zvuči impresivno, ali kada svemu dodate drugu stranu jednadžbe s masom od 2695 kg, jasno je kako će performanse biti na samom rubu za ulazak u domenu M svijeta. Tvornički podaci kažu kako će 100 km/h postići za 5.1 sekundu i ubrzavati sve do limitiranih 250 km/h. Vozi li samo na struju, maksimalac je 140 km/h, a doseg s baterijama kapaciteta 25.7 kWh tek nešto više od 80 km. Deklarirana potrošnja je do 1.7 l/100 km goriva, ali i ne baš malih 32.2 kWh/100 km.
Ipak, nakon svega najmanje je uvjerljiv podatak o ubrzanju koji je čak i lošiji od nekih modela koji nisu u ponudi M odjela. Primjerice, donedavno dostupan dizelski X3 M40d ubrzava za 4.9 sekundi, kao i M235i Gran Coupe s četiricilindarskim motorom. Jedini lošiji od XM-a su daleko manji, jeftiniji i slabiji X1 i X2 M35i, koji do 100 km/h stižu za 5.4 sekunde.
A ako se pitate koliko XM 50e stoji, znajte da mu je cijena 132.400 eura na njemačkom tržištu. Primjera radi, X5 xDrive50e stoji čak 38.400 eura manje, a pritom je brži i ima veći doseg. Da ne govorimo da su M izvedbe modela s V8 motorom također jeftinije.