TIJEKOM godine na izmaku na tržištu automobila pojavio se 131 novi model automobila.
Broj je to apsolutno novih modela, a ne uključuje redizajnirane modele, rebrendirane proizvode ni koncepte, piše Motor1.
Prevlast kineskih marki
Od spomenute količine čak 67 novih automobila stiglo je iz Kine uz prosjek od oko pet novih modela mjesečno. Apsolutno najagilniji proizvođač bio je SAIC s deset novih modela, a slijede ga Geely s osam i Great Wall sa šest novih modela.
Ipak, pratimo li pojedine marke, ovogodišnji rekorder je Toyota s osam potpuno novih modela. Slijedi ju Honda sa sedam te Chevrolet s pet novih modela. Od poznatih marki u top 10 su ušli još Volkswagen s četiri te BMW i Ford s po tri nova modela.
Gledamo li koncerne, najviše novih modela ima Toyota s Lexusom i Daihatsuom, ukupno 11, a s po deset novih modela slijede spomenuti SAIC te General Motors, kao i Stellantis i VW Grupa s po šest premijernih proizvoda.
SUV-ovi prevladavaju
Od ukupnog broja novih modela njih čak 67 pripada SUV segmentu, što predstavlja udio od 51 posto. Limuzine su se zahvaljujući velikoj potražnji u Kini zadržale na visokom drugom mjestu s 23 nova modela.
Pomalo iznenađujuće, u Europi gotovo ugasla klasa MPV-a doživjela je ove godine 16 premijera. Predstavljeno je još osam gradskih modela, sedam pickup modela, šest kompakta i četiri sportska automobila.