Ova reklama za staru Supru stoji već 27 godina. Sada znamo i razlog

I DOK se Toyota bavi promocijom nove Supre, postoji jedno mjesto gdje već 27 godina stoji reklama za Supru. 

Nalazi se na autocesti 101 koja prolazi kroz San Francisco, a svako malo zna se pojaviti na obzoru. Istina, jumbo reklama nije u najboljem stanju, ali s obzirom da datira s početka 1990-ih, itekako je zamjetljiva. Štoviše, postoje obožavatelji tog automobila i razdoblja koji itekako prate što se s njome događa. 

 

Magazin The Drive je sada uspio saznati cijelu pozadinu priče. Kako doznaju, totem s reklamom je u vlasništvu kompanije Clear Channel Outdoor, a njezin regionalni predsjednik Bob Schmidt otkriva pravi razlog zašto ova reklama odolijeva vremenu. Posrijedi nije ljubav prema Toyoti, a još manje prema devedesetima. Stvar je kudikamo jednostavnija, a radi se o novcu. Naime, reklama za Supru je zadnja reklama koja je aplicirana tehnikom bojenja, a sve nakon nje se temelje na vinilnoj tehnologiji. Direktor je odlučio tu reklamu zadržati kao podlogu za lijepljenje novih reklama i tako izbjeći trošak bojenja u crnu boju. 

Schmitt je otkrio kako za zamjenu reklame radnicima trebaju oko dva sata, pa je lako zaključiti kako je Supra vidljiva tek nekoliko sati godišnje. A to i otkriva zašto je još uvijek u relativno dobrom stanju. Ako vas zanima točna pozicija reklame, pogledajte ovdje

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.