UZ Corsu nova Astra je najznačajniji Opelov model u segmentu osobnih automobila. Evo što nudi u novom izdanju.
Kao što smo već vidjeli u najavi Opel je Astru, preuzevši osnovu iz PSA koncerna, okitio Vizir prednjicom i tako je učinio prepoznatljivim modelom. Je li to dovoljno da šest generacija ponovi uspjeh prethodnika teško je reći, ali je sigurno kako tu Astrini aduti ne staju.
Ono što je svakako velika novost da je Astra sad dobila elektrificirani pogon, a kroz godinu stići će i potpuno električna izvedba. Raspon snage pogonskih sustava ide od 81 kW/110 KS do čak 165 kW/225 KS. Spomenimo kako snažnijoj plug-in hibridnoj izvedbi do 100 km/h treba 7,7 sekundi, dok će klasičnom hibridu trebati 7.9 sekundi, maksimalac je 235 odnosno 225 km/h.
Vratimo li se nakratko na Vizir prednjicu valja spomenuti i najnoviju inačicu adaptivnih svjetala Intelli-Lux LED Pixel s Insignije i sa 168 LED elemenata, čime noć doslovno pretvara u dan.
U unutrašnjosti isključivo digitalni kokpit te intuitivnije sučelje za upravljanje. Priča se nastavlja u poglavlju sjedala, pa Astra donosu novorazvijena prednja sjedala s AGR ("Aktion Gesunder Rücken e.V.” / "Akcija za zdrava leđa”) certifikatom.
Nova Astra je duga 4374 mm (+4 mm) i široka 1860 mm uz 13 mm dulji razmak između osovina. Nije puno ali veseli, a zahvaljujući pametnijoj arhitekturi se i osjeti. Za udobnost se i dalje brine kombinacija ovjesa s McPherson opružnim nogama naprijed te torzijske opruge straga. Torzijska krutost nove Astre povećana je za 14 posto u odnosu na prethodni model.
Knjige narudžbe za novu Opel Astru otvaraju se krajem ove godine i prve isporuke kupcima kreću početkom iduće godine. Isprva će biti predstavljena s pet vrata, a karavanska inačica Astra Sports Tourer slijedi nešto kasnije. Najavljena je i cijena, start je na 22.464 eura.