Opel predstavio Astru GTC

OVE jeseni na frankfurtskom auto salonu će premijerno biti predstavljena GTC izvedba još uvijek relativno nove generacije Opelove Astre. Netom poslije premijere se očekuje i početak prodaje, pa bi ovaj model na naše tržište lako mogao stići prije kraja ove godine, dok bi 2012. na tržište trebala stići još snažnija OPC verzija.

Astra GTC je Opelov odgovor VW-ovom Sciroccu te Renaultovom Meganeu, a mnogi ga detalji čine znatno dinamičnijim i zanimljivijim od standardne Astre, što će zainteresirani za ovu vrstu automobila svakako znati cijeniti. Štoviše u Opelu tvrde kako ovaj model s hatchom i karavanom dijeli tek ručice vrata i antenu.

Promjene su zahvalite sve karoserijske površine, a pored promjene duljine i visine (-15 mm), GTC donosi i novi trag kotača (1.584/1.588; +40/+30 mm) te međuosovinski razmak (2.965; +10 mm). Boljim voznim svojstvima automobila će pripomoći i zamjena prednjeg ovjesa, naime umjesto McPhersona GTC će dobiti HiPerStrut iz Insignije OPC.

Astru GTC će isprva biti moguće odabrati sa četiri motora, a kasnije će ponuda navodno biti proširena. Tako će dizele zastupati 2,0-litreni CDTI snage 165 KS i najvećeg okretnog momenta od 380 Nm. Dizelski GTC ubrzava do 100 km/h za 8,9 sekundi i dostiže najveću brzinu od 210 km/h uz prosječnu potrošnju od 4.9 l/100 km te emisiju CO2 od 129 g/km.

Ovaj će motor biti uparen sa 6-stupanjskim ručnim prijenosom te start-stop sustavom, kao i ostatak ponude koju će činiti sljedeći benzinci. Najsnažniji motor u ponudi će biti 1,6-litreni turbobenzinac snage 180 KS koji će uz pomoć 6-stupanjskog ručnog mjenjača ubrzavati novi GTC do najveće brzine od 220 km/h. Tu je još i 1,4-litreni turbo snage 120 i 140 KS.

Spomenimo još i kako će standardnu opremu početnog paketa opreme činiti 18 colni lakometalni naplatci, a s praktične strane vrijedi izdvojiti prtljažnik obujma 370/1.235 litara.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.