BMW je proizveo nešto više od 20.000 primjeraka.
Bavarski proizvođač obustavom proizvodnje označava kraj jedne epohe, ali i početak nove, one potpuno električne. I dok čekamo dolazak novih električnih modela opraštamo se od modela i8, sada već legendarnog sportaša. Atraktivni sportaš ima plug-in hibridni pogon kojeg čini elektromotor (105 kW/260 Nm) i 1.5 benzinac (231 KS, 320 Nm), a ukupno raspolaže sa 374 KS. Na struju vozi do 120 km/h i do 50 km, a ukupno doseg je oko 440 km.
BMW je kraj označio proizvodnjom 18 primjeraka, svakog u posebnoj boji Radi se o nijansama koje nisu nikad prije korištene u BMW-ovoj floti. Stoga su svi automobili ručno obojeni, a proizvođač boja je morao u asortiman uvrstiti nove nijanse.
Veći dio ove serije kupili su članovi BMW i8 Club International, a dio njih je bio prisutan pri silasku automobila s proizvodne linije. Zadnji od 20.500 proizvedenih primjeraka je i8 Roadster u plavoj Portimao nijansi.
Prema dostupnim informacijama BMW ne planira nasljednika i8. Sudeći po nakladi upravo bi i8, a posebno njegovo Roadster izdanje, mogao odlično kotirati na tržištu rabljenih.