Novi Suzuki Swift u punom svjetlu

TIJEKOM prošlog tjedna javnosti su predstavljene prve fotografije nove generacije Swifta, kao i nekoliko šturih podataka. Sada se japanski proizvođač odlučio na šire predstavljanje noviteta pred kojim je težak posao dostojne zamjene odličnog prethodnika u uvjetima kada je konkurencija postala još oštrija.

Odmah po prvim fotografijama je bilo jasno kako se Suzuki drži uspješne formule, odnosno kako su izmjene vanjštine tek minimalne.

S interijerom je priča drugačija. Naime, Swiftova će se unutrašnjost osloniti na veći Kizashi, pa je primjetan cijeli niz novosti. U svakom slučaju čini se kao veliki korak naprijed.

Nova generacija subkompaktnog Suzukija se temelji na novoj platformi koja je omogućila rast Swiftovih dimenzija. Tako ovaj automobil sada u duljinu mjeri 90 mm više, a međuosovinski razmak mu je narastao za 50 mm. Isto tako, trag kotača je narastao za 10 mm sprijeda te za 5 mm straga.

Pored veće količine prostora u putničkoj kabini, ove će izmjene koristiti i voznim karakteristikama automobila. Na istom je tragu i smanjena masa automobila, koja bi se trebala osjetiti i na potrošnji.

Ponudu motora čine dva agregata, novi benzinac i preuređeni dizelaš. Prvi je 1,2-litreni Dual VVT snage 94 KS pri 6000 o/min. i maksimalnog okretnog momenta od 118 Nm pri 4.800 o/min. S ovim će motorom Swift ubrzavati do 100 km/h za 12,3 sekunde, dok mu najveća brzina iznosi 165 km/h.

Drugi je 1,3-litreni DDIS turbodizel snage od 75 KS pri 4.000 o/min. i maksimalnog okretnog momenta od 190 Nm pri 1.750 o/min. Performanse ovog modela govore o ubrzanju do 100 km/h za 12,7 sekundi te o najvećoj brzini od 165 km/h.

S oba će motora standardno biti uparen 5-stupanjski ručni mjenjač, a uz benzinca će biti dostupan i opcijski 4-stupanjski automatski mjenjač. Potrošnja 1,2-litrenog benzinskog motora će se kretati oko 5 l/100 km, dok će se prosječna potrošnja dizelskog motora kretati oko 4 l/100 km.

Na kraju dodajmo i kako će u ponudi biti verzije s tri i pet vrata te kako bi se za otprilike godinu dana na tržištu trebala pojaviti i verzija Sport koju bi trebao pokretati 1,6-litreni benzinski motor.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.